Anak Kesayangan

Assalamualaikum w.b.t 
apa pendapat korang tentang anak kesayangan ?
pada pendapat fyza, selalunya anak kesayangan neyh , 
anak yang disayangi, disukai oleh parents dia , 
tapi pada aku, situasi aku, anak kesayangan neyh, 
anak yang disayangi parents, tapi bila dia buat salah, 
dia paling tidak boleh dimaafkan 
sebab ? disebabkan time dia belum lahir, time dia dalam perut ibu dia lagi, 
dia dah dipersalahkan, 
apa korang rasa ?
anak anak yang lain, bila buat salah , sekejap je ibu okay , 
tapi dengan aku ?
kenapa dengan aku susah sangat nak baik ?
susah sangat nak mesra balik ?
kadang kadang aku anggap aku bukan anak kandung parents aku, 
aku anak angkat kot , 
tapi bukan , 
aku bukan tak bersyukur , tapi kadang kadang aku sebagai manusia, 
perasaan sedih tuh mesti ada , 
kenapa bila adik aku bercerita tentang kawan kawan dia , bf dia, ibu excited nak dengar, 
tapi kalau aku ? macam teruk sangat kawan kawan aku , teruk sangat ke bf aku ?
dah banyak kali macam neyh , 
apa patut aku buat ?


No comments:

Post a Comment